Jumaat, 19 Disember 2014

Post Weeding di Korea oleh BONKProduction

Wow........... Pagi-pagi lagi penulis dah tengok sambungan video part 2 Andaq dan Aimi.. Hahahaha

Semalam rakan sepejabat penulis telah terlihat satu video yang sangat cantik, unik, dan membahagiakan orang yang melihatnya.. 

Wajah pengantin perempuan dalam video tu memang cantik, mulus, putih, bak orang Korea. Tak percaya? Kena tengok video dia nanti..

Video ala-ala Korea memang sangat menyeronokkan, lebih-lebih lagi bila dirakamkan pada hari bersejarah dalam hidup dan menjadi kenangan yang tidak dapat dilupakan. Bagi penggemar cerita Korea, sudah tentulah teringin dan teruja nak buat video post weeding di korea ala-ala cerita Korea juga.. kan.....hehehe

Okeylah... penulis ingin kongsikan 2 video dari BONK Production (https://www.facebook.com/BONKPRODUCTION) yang dikira berjaya menambat hati kami-kami ni.

Kepada Andaq dan Aimi, 
Penulis DOAKAN semoga hubungan kamu berdua berkekalan hingga ke syurga.. Dan semoga kamu dapat melepasi segala liku-liku hubungan suami isteri.. Semoga dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah dan dilimpahkan rezeki yang berkah.. (Hahahahahaha... cakap macam kenal sangat dengan Andaq dan Aimi ni, padahal tengok video post weeding je...hihihii)

Apa-apa pun, doa tu ikhlas tulus dari hati penulis buat kedua-dua pengantin tersebut..

Video Post Weeding in Korea Part 1

Video Post Weeding in Korea Part 2

Tiada ulasan: